288, Jaipur

Precis som i Filippinerna kom det i Indien till och från fram unga och gamla, tjejer och killar som frågade ifall vi kunde fotograferas tillsammans. Trots att jag kände mig ganska van, trots att det längre inte kändes konstigt tycker jag att det är tråkigt att de ska tro att en är känd bara för att en är vit. Tycker det är tråkigt att de anser att vita är något mer. Det vore en tråkig värld att leva i ifall alla var lika dana till utseende, hudfärg, intressen och erfarenheter. 

Här står jag i alla fall framför Jal Mahal Palace tillsammans med två Indiska tjejer. Om de ska fotografera med sina kameror ska jag minsann göra detsamma med min egna :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0