182, lathet

Höjden av lathet, när korven är fryst och jag istället bara äter pasta med ketchup och peppar samt några gurkskivor. Varför tina korven i micron för att sedan steka den när jag kan ägna minuten det tar till att göra ingenting alls istället?! 
 
Var i alla fall till postlådan efter jobbet och postade farmors brev som legat och dammat i en och en halv vecka. Trivs väldigt bra med jobbet som städare på min gamla högstadieskola. Känns knäppt men bra och när en utav idrottslärarna frågade vad jag gör tillbaka ville jag bara fråga, vad gör du kvar? Han lär i och för sig aldrig sluta även om han borde gått i pension för länge sedan?! Ser även fram emot torsdag då vi börjar kl.10 istället för 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0