56,

Har under eftermiddagen/kvällen förutom att druckit kaffe med finaste Cecilia och Matilda kollat igenom bilder från 2007 fram tills idag.
Påminns om vilken fin (poppig) klädstil jag hade under högstadiet, kommer ihåg hur kul jag tyckte det var att klä mig eftersom ingen i min årskurs hade riktigt samma stil som mig.
Kommer ihåg lyckokänslan då en tjej under en spansk lektion i 9:an påpekade det, samt talade om hur snygg hon tyckte jag var i den.

Saknar min stickade brun/rosa randiga klänning, min senapsgula/grå randiga klänning med polokrage samt min röda kappa. Förstår dock varför jag har lämnat ifrån mig mycket av kläderna jag har tyckt så mycket om.
*Jag tröttnar.
*För att få plats med nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0