189,

HAR JOBBAT MIN SISTA HELG!!!
Känner dock mig själv så pass bra som jag gör och vet att jag vid akut personalbehov förmodligen skulle ställa upp och arbeta en helg. Men inte förrens jag har haft några helger lediga. I morgon börjar jag jobba med fasta veckotider. Känns inte jättelockande, men jag behöver ha något att fördriva Linköpingstiden med samt lönen. Vet vad jag jobbar för som är väldigt mycket mer lockande!
 
Har idag rest i tiden och börjat sortera och sätta in mina hundratals bilder i album. Tänker att om jag betalat och beställt en himlans massor utav foton måste jag göra något av dem. Tror dock att jag i fortsättningen kommer att kolla lika lite på dem som nu. Men det känns trots allt bra att göra något med dem.
 
Har blivit färdig med 2008 som var ett väldigt bra år. Jag var fjorton år, jag stapplade omkring i Linköping i vårsol och höstvindar, jag var bland annat på festival, peace&love, för första gången, jag var på Lars Winnerbäck konsert, var till Norrköping med Madde för kulturnatt och konsert, jag var på semester i Sverige med familjen och över till Helsingfors, Finland som jag då inte visste skulle komma att bli en av mina favorit nordiska städer, utan mest tyckte var tråkig då. Jag var i Östersud vid två tillfällen och var till Skagen, Danmark med min konfirmationsgrupp. Bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0