284, 'Cause I know that time has numbered my days and I'll go along with everything you say

Ska i och med morgondagen återigen börja jobba och ledigheten sedan förste augusti är därmed slut. Gjorde i och för sig min första redovisning om Filippinerna redan förra måndagen och upptäckte hur roligt jag tyckte det var och tror alltså inte jag kommer att ha ett allt för tungt arbete under våren. 
 
Fem månader sedan förste augusti har gått läskigt snabbt, det är januari, det är nytt år - 2014 och de senaste fem månaderna har varit månader med värme, nya favoritmänniskor i mitt liv, IFI, stränder, brunbrända ben, god mat, konstiga magbesvär och kulturer olik den kulturen jag är van vid. Och jag måste bara få säga att jag är så otroligt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0