116,

Det drar in kalla vindar över staden vid havet, Helsingfors, som har blivit hemma. Men sommaren är i stort sett över och alla nya fina vänner börjar åka hem, åka tillbaka till landet lagom, Sverige och om 24 dagar är det jag som tar flyget över Östersjön, hem till Linköping och Sverige igen. 
Den här staden är fasligt fin ibland och den här sommaren blev jättelyckad och jag skulle inte gjort något annorlunda. Men det känns rätt att tiden här snart är över, mycket möjligt att jag kommer tillbaka en annan sommar, ett annat år. Jag lär i alla fall jobba genom Nordjobb igen, är ganska säker på den saken. Tycker att alla som får chansen ska söka och jobba genom Nordjobb en sommar, eller fler. Tycker att alla ska ta chansen att spendera en sommar i ett annant nordiskt land. Det är svårt att ångra sig. 
Sommaren är dock inte riktigt över ännu och jag tänker gå i shorts några fler dagar, förhoppningsvis veckor. På lördag tar jag även båten över till Estland, för att spendera en heldag i Tallin med Sofia. Sen har jag bara två helger kvar i Helsingfors, därefter åker jag hem till staden jag faktiskt har saknat de senaste dagarna, där det finns andra människor jag tycker väldigt mycket om. 
Var jag spenderar resten av hösten märks, var jag spenderar kommande vinter och vår märks. Ser dock fram emot att komma hem till Linköping och ta reda på det. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste vara hemma hos mig lite också :)

Svar: absolut, tror inget annat! kommer att bo hos dig och Oscar ;) :)
Lilly None

2012-08-08 @ 19:53:25
URL: http://enlitenmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0