100, hundra!

Det blev ingen "personalfest" samt minigolf spelande eftersom vädret inte var på vår sida i eftermiddags/kväll.
Det betyder inte att dagen varit innehållslös, tvärtom. 
Det gjorde tack och lov inte alls ont, även om det nu i efterhand ömmar, men har ett djup jack i handen och kan tacka högre makter att jag inte träffade en nerv eller ven. Sjuksköterskan på avdelningen jag jobbar vid bedömde att det inte behövde sys, eftersom jag varken hade ont eller att det blödde någon längre stud. Att det ömmar så här i efterhand betyder att handen håller på att återhämta sig.
Det gjorde mig dock avtrubbad att skära mig så pass mycket, och lyxade med en stor chokladkaka kort därefter. Åkte även tillbaka till secondhand-butiken och köpte klänningen jag såg igår, även om den visade sig vara lite lite förstor, inte mig emot, den är så fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0