95,

Har varit ledig tre dagar i rad nu, inte fy skam. Igår badade jag tillsammans med fyra andra nordjobbare i havet, vilket blev första gången i år för min del, kallt. 

Ikväll har det varit filmkväll och jag har ätit chips för första gången på tre och en halv vecka. Tre och en halv vecka är  kanske inte jättelång tid, men för mig har det varit jättebra. Det var dock inte alls lika gott som jag har för mig att jag tyckte och förmodligen lär jag inte äta det jättemycket framöver. Godis har jag fortfarande inte ätit, sen tre och en halv vecka tillbaka, om inte choklad räknas som godis?! vilket alla verkar tycka. 
Kanske ska tillägga att tre och en halv vecka är framsteg för mig, då jag innan i stort sett åt godis eller chips varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0