166, Berlin - Tyskland


Var ska jag börja, hur ska jag uttrycka mig? Vi har varit med om så mycket på så kort tid i en av Europas finaste storstäder, Berlin.

Det har varit sena nätter och tidiga morgnar och inte mycket sömn däremellan, det har varit hostels liv med människor i alla möjliga åldrar från alla möjliga länder, det har varit vodka, tysk öl och god mat.

Vi har turistat och jag har blivit visad alla stora kända turistmål. Det har varit höga torn, kyrkor och minnesmärken efter andra värdskriget. Det har även varit museum och olika event.
Och så var det självklart muren, trots allt den representerar är den galet fin med all street art och färg.

Vilka otroligt fantastiska dagar jag har haft. Livet skulle vara så mycket tråkigare utan människor med olika bakgrunder och erfarenheter, från andra länder med annorlunda kulturer och religioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0