242, And as my mind begins to spread its wings, there's no stopping curiosity

Har under de senaste dagarna börjat få resfeber, inget konstigt med det och ser inte fram emot resan mindre för det. Kan inte riktigt fatta att jag om en vecka så här dags snartsnartsnart ska landa i ett för mig helt nytt land. På en ny kontinent. Kan inte fatta att det jag räknat ner inför ända sedan april äntligen kommit. Och kan inte riktigt sluta tjata om det. 
Annars då? 
Har haft halsont och varit febrig men är idag mycket bättre. Ska i eftermiddag in till stan och hämta pengarna jag har beställt i Filippinska valuta och ta sista dosen av japansk encefalit. Ska börja inhandla diverse tabletter till mitt reseapotek och införskaffa de sista presenterna jag ska ha med mig. Sen är jag nog så väl förberedd jag bara kan bli. Om jag överhuvudettaget kan bli helt förberedd. Om jag överhuvudettaget kan bli någorlunda förberedd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0