197, en helt ny värld

Idag öppnades en helt ny värld för mig när jag utnyttjaden träningskortet jag i söndags utökade med tillgång till gymmet. Trivdes väldigt bra, men med tanke på min osäkerhet över hur allt fungerar var det skönt att det vid elva tiden mest var äldre människor som var där och använde sig av gymmet samtidigt som mig.
 
Förstår inte riktigt hur förskolelärare faktiskt står ut att varje dag ta hand om en hel drös med vilda barn, för hur söta de en kan vara verkar det inte helt lätt. Alltså borde mer uppskattning visas mot förskolelärare för arbetet de utför samt att de gör det möjligt för både föräldrarna att ha en egen karriär. Annars skulle samhället förmodligen se ut som det gjorde när våra mor- och farföräldrar var unga. Att det är kvinnan som är hemma för att ta hand om hem och barn. Så förskolelärare, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0