192, Allting kan man bli med en smula fantasi

Och så har jag återigen bokat upp mig för de närmsta kommande helgerna, men det passar mig utmärkt. Behöver fylla livet med roligheter och inte bara med jobb. Livet och vardagarna skulle bli allt mycket tråkigare om jag bara ska spara pengarna jag tjänar. Valde idag att spendera mina få lediga timmar mellan arbetsplatserna med att fika med fina kompisen Madeleine istället för att vila och om jag inte ägnar de timmarna åt annat ën TV tittande kommer jag få tråkiga dagar i vår
 
och på arbetsplats numer två spelar de musik ur Astrid Lindgren filmer ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

du får hänga med mig och liten sen efter April :). Passa på att lära känna den lilla filuren innan du ger dig ut i världen.

Svar: låter kalas :D <3
Lilly None

2013-01-17 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0