230,

Startar upp projekt "färga lillebrors hår" och kommer att bli imponerad bara över faktumet om han kan kamma ut lockarna eller inte. Återstår att se. Försöker även övertala honom till att låta mig klippa av honom de slita topparna, det går det inte lika bra med!
 
Har idag hämtat ut fina kjolen från Top Shop som kunde ha varit lite större en vad den är. Får se hur jag gör, om den imorgon får följa med mig till Berlin eller om jag skickar tillbaka den och får den i en större storlek som istället lär vara för stor för mig. Imorgon åker jag som redan skrivet alltså till Berlin. Där ska jag umgås med finisarna Cecilia och Matilda. Vi ska fira midsommar, kolla på PRIDE-paraden och dricka öl. Är även taggad på att svettas sönder i en storstad i andra kläder en min blåa piketröja. Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0