259, ögvhlfrj

Har mittkurs och för tillfället befinner vi oss alla (fantastic four) på acts, vilket är ett av tre präst seminarium inom IFI. Det har de senaste dagarna varit festival här och vi har kollat på tradionell dans, (vilket jag hoppas att jag kan ta kurs i under period två i värdförsamling) vi har varit med under föreläsningar, spelat basket och igår avslutades kvällen med skönhetstävling vilken jag och Josefina var jätteinsatta i! Fel tjej vann!
Idag har jag ont i halsen och varit väldigt trött! Det börjar slita på mig att inte stanna på en och samma plats mer än en natt eller mer att jag två nätter sovit på buss eller i bil. Detta har lett till att jag varit lite bitter i dag och haft bort längtan. Eller mer längtat efter att ta beslut helt själv och bestämma över hur min dag ska se ut! Detta är jättetrist eftersom vi befinner oss på en plats som är jättefin och intressant! Eftersom vi åter igen är alla fyra har vi även pratat igenom de senaste veckorna och spytt galla över "filippino time" och att bli behandlade som barn ute i första värdförsamlingarna och trots att det är skönt att alla har känt lite lika gör det bara att min irritation idag har blivit lite större.
Men det är inget som basket inte kan bota och ja vi spelade en vänskaplig match, men inte för att skryta - mitt lag vann! Nu ska vi snart vidare igen, till en församling vi ska gå på gudstjänst i imorgon och på måndag åker vi till en paradis ö (om vi har förstått det rätt) som heter Puerto Galera! Jag hoppas bara jag inte blir sjuk tills dess!
Lillebror, om du redan har haft solospelningen - hoppas det gick bra, eller det vet jag att det gjorde! Om du har den ikväll - du kommer vara bäst!

Kommentarer
Postat av: storasyster

Han var bäst. Du saknades dock hemma, trots att det var fullt hus(pia, peter och Jakob var med) så kändes det tomt att du inte var där. Kan har RÅKAT låna en jacka av dig... och byxor.... och kanske ett par skor.......... PUSS älskar dig

Svar: eller sa kanske du rakade lana alla mina klader? puss, alskar dig!
Lilly None

2013-10-07 @ 08:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0