260, fantastic four

I Puerto Gallera, under var mittkurs halsade vi pa hos Nemo i korallrev, i extrem snygg outfit. Trots inga bevis just nu (Bellis har en undervattenskamera, vilket har resulterat i jattefina bilder) var det helt galet vackert och coolt. 
 
Nu ar vi dock uppdelade tva och tva igen, Bella och Josefina akte for en timme sedan norr ut mot Qirino och imorgon tar jag och Agneta bussen mot Laguna dar vi ska stanna i fyra veckor. Darefter ska vi alla fyra spendera ytterligare en vecka pa ACTS for att sedan ha en avslutningsvecka i Baggio och i Manila och tiden fram tills hemresa lar ga alldeles for fort.
Har dock borjat langta lite till sno och jul. Sa det hoppas jag definitivt finns nar jag kommer hem i vinter i mina alldeles for tunna klader for arstiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0