243, Annars då?

Brukar vanligtvis när jag ska iväg någonstans vara ute i god tid med packningen. Väntar nu, dagen innan vi åker på att någon som inte verkar komma, ska packa min ryggsäck. Ägnar mig åt andra nödvändigheter istället, det vill säga; hänger på facbook och äter svenskt lösgodis.
 
Från och med idag är mitt abonemang pausat, har istället ett kontantkort med nytt numer jag förmodligen inte kommer att lära mig utantill. Inte särskilt viktigt. Har även facebook, snapchat, instagram och twitter. 
instagram @ lillymattsson
twitter @ lillymattsson
 
det finns även en gemensam blogg och instagram för oss stipendiater i "Ung i den världsvida kyrkan" 
instagram @ uidvk2013
http://blogg.svenskakyrkan.se/utbyte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0