244,

Har slutat packa väskan av ren irritation,
väskan är i stort sett snart full och innehåller än så länge inga kläder förutom trosor och några par leggins. 
Den innehåller istället godis, presenter, våtservetter, bindor, tamponger och ett reseapotek. I och för sig är det kanske endast det jag behöver ha med mig från Sverige för att överleva. Bler fruktansvärt trött och irriterand ändå. Kommer dock ha massor av plats när jag åker hem för allt jag lär köpa under hösten eftersom ovannämnda saker inte är något som kommer att få följa med mig hem i slutet av november.
_________________________________________________________________________
Tack mamma för hjälpen, att du står ut med min stress och resfeber och att du lyckas packa min väska så att det till och med finns plats över ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0