257,

Har spenderat de fem senaste dagarna i en bergsby - Lipay! Lipay är en av de vackraste platser jag besökt med de mest fantastiska människorna och trots inget internet och kackerlackor på toaletten kunde jag ha stannat där mycket längre en så få dagar som fem! Igår var även första gången under denna resa jag var nere/ledsen och inte på grund utav hemlängtan till Sverige utan av att inte veta när jag nästa gång träffar dessa människor igen eller när jag kommer tillbaka. För tillbaka ska jag! Men jag saknar er hemma i Sverige till och från <3 Jag har varit med om så mycket på så kort tid att jag måste skriva ett ordentligt inlägg vid ett senare tillfälle när jag har tillgång till en dator så att jag även kan visa bilder. Men jag har det bra och för tillfället är vi i Laoag för att besöka en av stiftets populäraste skola! Vi har bara två dagar kvar av vår första period i en värdförsamling och ikväll ska vi baka kanelbullar (om vi kan få tag på jäst) med vår värdsyster i Bungui! Ingat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0