75, tack, verkligen tack!

Stort tack till min nya favoritmänniska som i eftermiddags fick för sig att den hade rätt att stjäla min plånbok. Tack, från det innersta av mitt hjärta, tack som fan. I och för sig har du inte, förutom de 45kr som låg i, någon användning av innehållet. Men det gror hat i mig ändå.
Jag hoppas du köper dig något fint för de 45kr och att du någon dag faktiskt inser att du har handlat fel och får dåligt samvete. Vore rätt åt dig, då är det inte bara jag som tycker illa om dig.

Annars är livet trots allt det fint och mycket kretsar kring bal, festival och studenentpepp. I morgon är det valborg och jag ska på kvällen förhoppningsvis ut, beror helt på om det finns några biljetter kvar att köpa eftersom jag blev av med min i samband med plånbokstölden. Återigen tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0