86, studentens lyckliga dagar

Fina 3D1, fina folkungaskolan tack för 3 jättebra och fina år, tack för att jag har fått dela jättefina stunder med er och en hel del av er tänker jag fortsätta dela minnen med. Även tack för en av de bästa dagarna i mitt liv, studentdagen, 8 juni. Eller som Homer, i the Simpson movie, skulle säga "Best day of your life, so far".

Även om det svider lite att ha betalat tre inträden under kvällen kan jag inte säga att jag ångrar mig det minsta, för även om det ena stället verkligen var botten träffade jag där ett flertal gamla och lite nyare kompisar.
Runt 00:00 tiden dansade jag och Linda in i tre av favoritlärarna från Folkunga ute i regnet, en av dessa drog med oss till Ågatan bar och café där vi och de andra två lärarna blev bjudna på shot, även om den ena under kvällen berättat att hon inte längre shotade. Vi dansade vidare och ramlade in i Robert som bjöd på tequila. 

Jag hann inte bara med utgång, utan där innan började hela dagen vid 06:30 med suverän champangefrukost. Vi skrek oss hesa i aulan, dansade i klassrum, sprang ut, dansade på flak, därefter hade jag studentmottagning innan värd studentmiddag med fina klassen och favoritlärarna. 
Skulle inte velat göra något annorlunda och vill inte förändra något. Skulle dock inte tveka på att göra om dagen, det skulle jag kunna göra flera gånger om. Tack fina ♥ Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0