169, Sverige

Packar väskan igen och tar tåget genom Sverige till favoritstaden i norr, Östersund, i morgon. Är ledig i fyra dagar vilket är guld värt efter att ha jobbat i åtta dagar, men jag klagar inte, jag trivs och från och med januari har jag ett eget område resten av våren. Så återigen, ni kan vara lugna, bloggen kommer fortsätta handla om jobb och förhoppningsvis en hel del resor. Annars laddar jag inför nästa sommar då det blir en längre resa. 
 
Hoppas att det är kallt och snö i Östersund, vet dock att det inte är någon snö, ännu. Målar naglarna juligt rödglittriga och dricker varm oboy. Trivs galet mycket med Sveriges olika årstider och har i veckan köpt mig en ny vinterjacka för att denna vinter vinna över kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0