172, Här står livet i farstun, så nära inpå men det är nåt som gnager ändå

För tillfället känns det som om "var som helst" är bättre en den tråkiga tryggheten i Linköping. Räknar ner, vet dock inte längre hundra procent till vad. Har som alltid lite planer att ta tag i och vi brukar ju prata om att tiden går snabbt, vilket den förhoppningsvis fortsätter med i ett halvår.
 
Funderar på det faktum att jag förra veckan sa till min chef att jag såklart kan jobba hela våren och delar av sommaren nästa år, funderar på var jag vill vara, om jag verkligen vill spendera sommaren i Linköping. Ska nog trots allt skriva in mitt CV hos nordjobb igen, vilket jag fortfarande tycker att alla ska göra! 
Trivs för det mesta, tack och lov, väldigt bra i Linköping! Men jag behöver något som utmanar. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag ska lära dig att trivas med jobb och LInköping, se till att alltid ha saker att se fram emot!!! ;)

2012-11-29 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0