149, Du säger att jag har en liten värld. Men den är snygg och full av flärd!

Har varit hemma i en månads tid - lite mer och det känns fortfarande knäppt. Helsingfors känns som en helt annan tid, som ett helt annat liv. Men jag vet att det kommer att bli en minst lika bra höst. Vet ännu inte riktigt var jag kommer att  spendera stora delar av den, eller vad jag kommer att spendera den med. Men hej, det är väll lite det som är det roliga, att ha alla möjligheter i världen!
Även om jag håller tummarna för att vara helt uppbokad med jobb under hösten ska jag hinna med en tur till Stockholm och träffa en del finisar jag lärde känna under sommaren, jag ska gå på teater, jag ska gå på kalas och andra festligheter, åka till Östersund och mitt i allt ihop fyller jag ju själv år. Jag ska även i slutet av oktober eller början av november ta flyget till någon av europas storstäder. 
Trots att Helsingfors känns långt borta är det en stor del av mig. Tycker, som redan skrivet i tidigare inlägg, att alla ska ta chansen att jobba genom Nordjobb i ett annat Nordiskt land. Det är svårt att ångra sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0