162, Och nyponbuskar, nyponbuskar hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu

Kommer ni ihåg att jag i inlägg hundrafyrtionio skrev att jag hoppades vara helt uppbokad med jobb under hösten?! de senaste elva dagarna känns det som om jag inte gjort annat en att jobba, har tack och lov hunnit med en hel del trevligheter också. Är trött, stressad och grymt nöjd. Blivit uppringd för att jobba innan kursen som börjar klockan åtta i morgon och ska alltså gå upp vid fem, vet även säkert att jag har jobb under hela november, känns tryggt!
 
OM EN VECKA ÄR JAG I BERLIN!! Känns nästan ännu bättre en tanken på att jag har jobb. Då ska jag turista runt, sova, äta god mat, festa och umgås med Mojca. Livet är fint och efter Berlin ska jag spara så att jag kan åka på en längre resa under våren ♥

Kommentarer
Postat av: madde

då kan vi båda längta till våran <3

Svar: det kan vi absolut :D <3
Lilly None

2012-10-29 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0