163, och långt bakom ditt öga svinner nattens drömmar, du drömmer om något fint, jag ser du småler

Är som tidigare tretton dagar grymt trött. Jobbar miljarder timmar, men klagar inte! Lär vara nöjdheten själv när lönekuvertet kommer.
Men innan dess ska jag ju som ni redan vet, genom att vara dumma nog att läsa min tjatiga blogg, ÅKA TILL BERLIN. Vilket är det enda mitt liv kretsar kring just nu samt jobb. Men ni behöver inte oroa er, jag vet ju faktiskt säkert att jag har jobb även i november så inehållet lär inte förändras märkvärt. 
 
Till Berlin har jag tre dagar innan fått spontant resesällskap från Sverige. Finis Cecilia ska följa med. Det kommer bli en jättebra resa, går inte heller att beskriva hur mycket jag ser fram emot att träffa Mojca igen. Det kommer att bli världsbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0