141,

Åt godaste crepsen med Cecilia i eftermiddagssolen i Domkyrkoparken. Creperian ska tydligen ha öppet nattid under fredagar och lördager, men med tanke på hur kladdigt det blir i nyktert tillstånd ska de nog inte inhandlas efter krogen. Vi får se, det är trots allt bland det godaste jag vet. Nästa vecka ska vi ha belgiska våfflor kalas!
 
Ikväll har jag sprungit 3km utan att stanna och jag kan inte låta bli att vara lite stolt över mig själv. Det lär dock inte vara lika roligt i morgon då jag ska på arbetsintervju med Sara i Norrköping för ett lagerjobb i Tyskland och vi ska bevisa att vi kan lyfta 15kg. Det lär gå bra, ser dock inte fram emot att vara tvungen att gå upp 06:00

Kommentarer
Postat av: lin

mitt kära lilla hjärta... hur gick intervjun? Puss älskar dig

2012-09-17 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0