222,

"Det drar in kalla vindar över staden vid havet, Helsingfors, som har blivit hemma. Men sommaren är i stort sett över och alla nya fina vänner börjar åka hem, åka tillbaka till landet lagom, Sverige och om 24 dagar är det jag som tar flyget över Östersjön, hem till Linköping och Sverige igen." ♥
 
Får ett jättefint, tio månader försenat, brev som skulle postats till adressen i fina favorit Helsingfors. Inser hur enkelt beslutet om att åka dit var att ta, vet hur rätt det var. Idag är tiden ifatt mig och det är så mycket jag måste göra, så mycket jag måste ta beslut om och jag kan inte riktigt förstå att det snart redan är ett år sedan jag åkte till Helsingfors. Hinner inte riktigt med tiden men första året efter gymnasiet har varit jättebra och om 69 dagar är jag frivilligt arbetslös för att om 100 dagar åka till Filippinerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0