299,

Tänk er att ni ska skriva ett prov som ni dessutom betalt för och inte känner er nervösa för alls, varför hände aldrig det under mina tolv år i skolan? alltså delen om att jag var tvugen att betala för ett prov... förmodligen för att ni inte tränat något inför dem samt för att det inte finns någon lärare som kan ge er omporov. Lyckost mig som ska skriva detta prov i morgon. PEPPEN! 
Har jobbat så pass mycket senaste tiden att detta prov, högskoleproven, som kan påverka hela min framtid, inte upptagit så mycket av min tid och tankar.
Jag undrar hur upplägget ser ut? Jag undrar vad de handlar om? SKOJA. Lite koll har jag. Om jag kryssar i en och samma bokstav på varje fråga och uppgift kommer jag att få minst 0,4 poäng. Shysst inställning. Shysst inställning till livet. NEJ, jag kommer inte kryssa i C på varje uppgift, bara på matten, jag kan lite från mina tolv år i skolan!
PEACE OUT!
 
Till hösten har jag säkert mognat till lite och börjat ta min framtid på lite mer allvar så att jag inför högskoleprovet i oktober kommer lite mer förberedd. Eller så kommer jag in på min utbildning jag ända inte vill börja på till hösten utan att klara högskoleprovet galant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0